Juznobacka liga

недеља, 26. октобар 2008.

 

program

[AHOVSKI SAVEZ  VOJVODINE

odbor sudija

NOVI SAD

Datum

 

 

PLAN I PROGRAM SEMINARA ZA OP[TINSKE I REPUBLI^KE

SUDIJE KOJI ]E SE ODR@ATI PO^EV OD       U 

      tema                                               broj ~asova        predava~

 

1. FIDE OBJEDINJENA PRAVILA IGRE        6  ~as     Dankovi}       2. PRAVILNIK O MEDJUNARODNIM

    TITULAMA  FIDE                                    2  ~as      Miladinov

3. FIDE REJTING PRAVILA                        2  ~as       B Dankovi}

4. TURNIRSKI SISTEMI                              4 ~as       N Ku~ma{

5. PRAVILNIK O KATEGORIZACIJI            2 ~as       N Ku~ma{

6. OP[TI PRAVILNIK EKIPNIH

     TAKMI^ENJA                                        2 ~as        Miladinov

7. PRAVILNIK O REGISTRACIJ [SJ            1 ~as        Miladinov

8. UPUTSTVO ZA OSNIVANJE KLUBOVA   0,5 ~as     N Ku~ma{

9. ORGANIZACIJA I PRIPREMA TURNIRA  0,5 ~as    N Ku~ma{

10. PRAVILNIK O [AHOVSKIM SUDIJAMA

      I DU@NOSTI SUDIJA                              1 ~as       M Miladinov

11. VRSTE [AHOVSKIH TAKMI^ENJA          0,5 ~as    N Ku~ma{

12. ISTORIJA [AHA                                       0,5 ~as    N Ku~ma{

13. PRAVILNIK O [AH TAKMI^ENJIMA [SJ 1 ~as      Miladinov

14.   KONSULTACIJE                           2  ~as      Miladinov Ku~ma{      

                                                                       

Teme 2 i 3 su obavezne samo za kandidate za republi~ke sudije.

Kandidati za op{tinske sudije pola`u samo usmeni ispit.

Kandidati za republi~ke sudije pola`u pismeni i usmeni ispit.

Kandidat koji ne polo`i pismeni ispit ne mo`e polagati usmeni deo.

 

 

M Miladinov

Коментари:
nije jos dobro
 
Постави коментар

Пријавите се на Објављивање коментара [Atom]





<< Почетна

Архиве

октобар 2008   фебруар 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Пријавите се на Постови [Atom]